سوله دست دوم در شیراز

یکی از سازه های مهم و تاثیرگذار در صنعت کسب و کار سوله های دست دوم هستند , این نوع سوله ها به دلیل خصوصیات و قابلیت هایی که دارند می توانند مشکلات زیادی را که در این زمینه وجود دارند رفع کنند .

مجموعه ما با سوله دست دوم در شیراز پاسخگوی  نیاز روز بازار به این نوع سازه ها بوده است , سازه هایی که با سرعت قابل توجهی بازسازی و آماده ی نصب و بهره برداری می گردند . سوله در کرمان  - سوله در تهران  - سوله در مشهد سوله در شیراز  به صورت کارکرده ، از نظر قیمت به صرفه تر از سوله های نوهستند و این می تواند یک امتیاز مثبت برای این گونه از سازه ها محسوب شود .

سوله دست دوم در هر موقعیت مکانی امکان پذیر است به شرطی که دارای یکسری قوانین و دستورالعمل ها باشد یکی از این ملزومات کیفیت سازه است سوله ی اری نباید خیلی قدیمی باشد .

لیست قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم در مقابل سوله نو کمتر است و در مدت زمان کوتاهی نیز نصب و آماده ی استفاده می گردد , عوامل تاثیرگذار در این مورد را می توان سال ساخت سازه نام برد سازه هایی بسیار قدیمی ممکن است قیمت پایین تری داشته باشند اما مطمئنا کیفیت نامناسبی دارند .

 مشخصات اصلی سوله

سوله‌ها دارای مزیت‌هایی مانند :

•دهانه‌های پهن و بزرگ : این نوع سازه ها دارای دهانه های بزرگی هستند آن هم بدون ستون و یا نگهدارنده ی میانی که سبب شده سازه ای مناسب و مطلوب در ساخت سالن های ورزشی به شمار روند .

•وزن کم : سوله ها با استفاده از تکنیک های سبک سازی سازه کاهش وزن چشمگیری داشته اند که این موجی کاهش هزینه های ساخت سازه نیز گردیده است .

 مقاومت بالا، هزینه پایین، نگه‌داری حرارتی، ذخیره انرژی، ظاهری زیبا، زمان نصب کوتاه، مدت زمان بهره‌برداری و استفاده بالا، عملکرد مناسب و از سایر ویژگی ها و قابلیت های این نوع سازه ها به شمار می روند .

 

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر : نوین سوله

 

 

09199911554

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سوله سازی سوله ,سازه ,قیمت ,ساخت ,استفاده ,زمان , سوله ,ساخت سازه ,سازه هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین مکان های دنج مالزی کلیپ های طنز آقا رشید مطب ایمپلنت تهران|دکتر وحید دهقان کال وکیل دیلینو - دانلود فیلم و سریال - دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی سی گل طراحی سایت