سوله در شهرک صنعتی

سوله در تهران عمدتا با هدف ساخت کارخانه های صنعتی و مقاصد اقتصادی صورت  می پذیرد سوله در شهریار به عنوان یکی از شهرهای استان تهران نیز به منظور احداث اماکن ورزشی , اماکن صنعتی , ساخت سوله مرغداری ,ساخت سوله گاوداری و صورت می گیرد .

امروزه روز سوله در شهرک صنعتی که معمولا در اطراف و حومه شهر احداث می گردد با استقبال زیادی مواجه شده است چرا که با صرف هزینه و زمان نسبتا اندکی این سازه ها ساخته می شوند به همین جهت هم توانسته اند جایگزین خوبی برای ساختمان های بتنی محسوب شوند .

قیمت ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. وزن سوله ها بر اساس دهانه، ارتفاع کنار سوله، تناژ جرثقیل سقفی (در صورت وجود) ، محل احداث سوله از لحاظ آب و هوایی ( مقدار برف و شدت باد) و عوامل دیگر متفاوت هستند.

سوله در شهرک صنعتی و ساخت سوله صنعتی تنها توسط گروه ها و مجموعه هایی صورت می گیرد که دانش و مهارت بالایی در زمینه ساخت سازه های فلزی داشته باشند و نیز از به روز ترین تجهیزات موجود در بازار به جهت ساخت استفاده کنند زیرا لازم است که این سازه ها بسیار قدرتمند و مستحکم ساخته شوند تا بتوان در آن ها تجهیزاتی چون جرثقیل های عظیم و ماشین آلات قدرتمند را نصب نمود بدون اینکه تهدیدی برای کارکنان مجموعه محسوب شود .

از سوله های صنعتی می توان در کارخانه های عظیم و سنگین صنعتی , سردخانه های صنعتی , انبار ها و استفاده نمود.

سوله را میتوان در انواع مختلف طراحی و اجرا کرد که شامل انواع :

سوله هلال تک دهانه با ستون قائم

سوله هلال چند دهانه با ستون قائم

سوله هلال تک و چند دهانه با بچه سوله هلال

سوله هلال تمام قوسی شامل ستون و رفتر هلالی

سوله تک شیب تک دهانه یا چند دهانه پیوسته یا یچه سوله

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر : نوین سوله

 

 

 

09199911554

 

 


سوله سازی سوله ,صنعتی ,ساخت ,هلال ,دهانه ,سازه ,سوله هلال , سوله ,ساخت سوله ,شهرک صنعتی ,قائم سوله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

maddison8wv Local دبیرستان غیرانتفاعی البرز خرید اینترنتی پرفسور نمایندگی فروش ویژه کولر گازی اسپلیت عسل طبیعی تو بهترین خرید رو از ما داشته باش زیبایی و جوانسازی پوست www.carkala.com کلبه نیوز | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی